Nap mint nap találkozunk új, egyedi igényekkel számos ügyfelünk részéről. Igyekszünk maximálisan nyitottak lenni ezen igények kielégítésére, így az utóbbi időben több új fejlesztésünk is elkészült, melyet örömmel bocsátunk többi ügyfeleink rendelkezésére is. Az első ilyen új funkció a lakosok személyes ügyintézését hivatott támogatni. Számtalan dolgot intézhetünk manapság online felületen, ami megkönnyíti az ügyek intézését, mind az ügyfél, mind az ügyfélfogadó esetében.
Azonban vannak bizonyos esetek, amelyek mindenképpen személyes jelenlétet igényelnek. Az ilyen esetek támogatására alakítottuk ki a SMART Önkormányzat applikáció keretein belül az Ügyfélbehívó rendszerünket. Akár az applikáción keresztül is foglalható időpont a feltüntetett lehetőségekre, így tértől és időtől is független lehetőségeket biztosít. Sokrétű alkalmazási típusa lehetséges, bátran használhatják az önkormányzatok, ugyanakkor orvosokon, állatorvosokon, laborokon keresztül a felhasználási lehetőségek korlátlanok.
A teremben külön az erre a célra kihelyezett TV-n vagy monitoron nyomon követhető minden sorszám, így az ügyféltérben tartózkodó emberek tájékozódni tudnak, hogy várhatóan mikor kerülnek sorra. A kijelzőn a betűméret és szín is módosítható, ezzel segítve elsősorban az idősebbeket. A sorszámok változásakor fény és hangjelzés is tájékoztat, figyelemfelkeltő jelleggel. Az ügyintézők, orvosok mindennapjait is könnyebbé teheti, hiszen egy táblagépen keresztül tudnak kommunikálni a rendszerrel, ahol lehet hívni a következő ügyfelet, vagy adott esetekben szünetet is, illetve tájékoztató információkat is tudnak közölni az ügyfelekkel. A rendszer összetettségének köszönhetően lényeges segítséget tud nyújtani mindkét fél számára.